وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده

امام جمعه یزد در افتتاحیه هشتمین همایش آزادگان اردوگاه تکریت ۱۱:
آزادگان سفیران این انقلاب هستند.
آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در مراسم افتتاحیه هشتمین همایش آزادگان اردوگاه تکریت ۱۱ در ابتدا با ذکر خاطره ای از دوران دفاع مقدس و آزادگان اظهار داشت: دشمن از طریق سرگرم کردن جامعه به مسائل دنیوی و پرداختن به لهو و لعب باعث غفلت مردم شده و همچنین از راه اشاعه فساد و فحشا و تبلیغ بی حجابی موجب غفلت جوانان این سرزمین می شوند، غفلتی که امروزه کشورهای مسلمان گرفتار آن شده اند.
وی در ادامه فضای مجازی را یکی از توطئه های دشمن دانست که باعث دوری و از هم پاشیده شدن خانواده ها و در نتیجه کم شدن جمعیت اسلام و شیعه شده است.

امام جمعه یزد همچنین افزود: شما آزادگان عزیز برای یاری اسلام، قرآن، ولایت و به ثمر رسیدن زحمات امام حسین(ع) زحمت چند ساله ای کشیده اید و امروز اگر غفلت کنیم زحمات شما به هدر می رود.
آیت الله ناصری به آزادگان جهت برنامه ریزی هر چه بهتر و بیشتر برای پیشرفت ایران اسلامی تاکید کرد و افزود: با توجه به روزمرگی ها و درگیری های مالی امروز وظایف والدین در تربیت فرزندان خود برای حفظ آرمانهای انقلاب سنگین تر شده است.
وی عنوان کرد: بهترین کسانی که می توانند وارث شما در حفظ این آرمانها باشند، فرزندان شما هستند.
ایشان در پایان توصیه ای به آزادگان داشتند که دشمن را فراموش نکنید و از نیرو و توانی که خدا در درونتان گذاشته، برای پیشرفت هر چه بیشتر جامعه استفاده کنید که شما سفیران انقلاب هستید و این حالت روحی معنوی باید به نسل های بعد نیز منتقل شود تا جامعه ای با معیارهای امام زمان (ع) شکل گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۴
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی