وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده

مقابله آزادگان همیشه در صحنه با تهاجم فرهنگی
احمد ابراهیمی،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در مراسم افتتاحیه هشتمین همایش آزادگان اردگاه تکریت ۱۱ ضمن خیر مقدم به آزادگان که اسوه صبر و مقاومت هستند به ارائه گزارشی از آمار شهدا و آزادگان استان یزد پرداخت وی در ادمه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد یزد به خود می بالد که در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، معنوی و علمی که درالعلم ،دارالعباده و حسینیه ایران نامگذاری شده است و علمای گرانقدری چون شهید محراب آیت الله صدوقی، فقیه خراسانی، عبدالکریم حائری و ... داشته است.

ابراهیمی عنوان کرد: با تلاش های مستمر و پیگیریهای شما عزیزان در زمان های مختلف به ویژه زمان حال که بحث فضای مجازی و تهاجم فرهنگی وجود دارد نقش پر رنگ و همیشه در صحنه شما ثابت خواهد کرد که با این تهاجم مقابله خواهید کرد.
وی در پایان به ارائه گزارشی از روند برگزاری همایش و هم چنین قدردانی از تلاشهای عوامل برگزار کننده این همایش پرداخت و آرزوی سفری خوش برای آزادگان عزیزمان در یزد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۴
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی