وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده

پیام استاندار محترم یزد به مناسبت هشتمی همایش آزادگان تکریت 11 در یزد به نقل از یزد فردا:

در ابتدا عرض سلام و ادب خدمت آزادگان عزیز و خانواده های محترمشان و به همه عزیزانی که از سایر استانها تشریف فرما شدند خوشامد میگویم و امیدوارم اوقات بسیارخوب و شیرین و خاطرات زیبا و دلنشین در استان یزد داشته باشید و بازتاب همایش شما دلها را روشن و امیدها را فزونی بخشد. حمد و سپاس خداوند را که افتخار میزبانی شما بزرگواران را به استان یزد عطا فرمود تا با یادآوری استقامت و بردباری شما در قبال دشمن فرهنگ مبارزه و ایثارگری تقویت و ارزشهای دینداری و آزادگی با استمراری تعالی بخش همراه گردد.
آزادگان، اسوه های شکیبایی، صبوری و ایمان و عزت جامعه اند و تجسم اراده و همت و پایداری و از سرمایه های معنوی و افتخار آمیز ما محسوب می گردند و تبلور ارزشها و اراده‌های استوار عشق و فداکاری هستند. امنیت و آرامش و نا امیدی دشمن از حمله مستقیم به این امت سلحشور و شهید پرور دستاورد همین رنج ها و صبوری ها و باورهای آزادگان و خون پاک شهیدان گلگون کفن و راست قامتانی است که یاد و نامشان امید بخش و معرفت آفرین است. اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و ششمین سالگرد ورود پیروزمندانه آزادگان دلاور به آغوش میهن اسلامی، مایه مباهات و مسرت و سربلندی می دانم که استان دارالعباده یزد درسال خوش آمدگویی به یزد میزبان هشتمین همایش سراسری آزادگان اردگاه تکریت 11 باشد، آزادگانی که در دوران دفاع مقدس در جمعی دو هزار نفره در اردوگاهی گمنام در قلب یک پادگان نظامی بهم دل بسته بودند و دور از چشم صلیب سرخ جهانی هر روز و هر لحظه شهادتشان محتمل بود و جانشان در خطر، مردم ما خود را مدیون عزیزانی میداند که با دل و جان در دفاع از مکتب و میهن برخاستند و از اسلام و ایران اسلامی دفاع نمودند. 
امیدوارم این حضور معنوی و خاطره انگیز منشاء برکات، حسنات و نزول الطاف حضرت حق به این دیار و کشور عزیزمان باشد و دوستان با کوله باری از خاطرات خوش دیار قنات و قنوت و قناعت این همایش را بپایان برند و هرگز ما را از دعای خیر فراموش نفرمایند. 
از خداوند منان برای امت اسلامی نصرت و برای رهبر معظم انقلاب اسلامی عزت روز افزون و برای دولت تدبیر و امید توفیق خدمت بیشتر و برای جانبازان شفای عاجل و برای خانواده شهدا صبر و بردباری و برای آزادگان آزادگی و برای مردم دارالعباده پیروزی و بهروزی مسئلت می نمایم. ایام بکام و عزت مستدام
 
سیدمحمد میرمحمدی
استاندار یزد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۴
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی