وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده

به نقل از یزد فردا: هشتمین همایش آزادگان مفقود اردوگاه تکریت 11 با حضور جمعی از مسئولیت استان و جمع کثیری از ازادگان این اردوگاه در یزد برگزار شد 

در ۵ شهریور ماه سالروز آزادی آزادگان اردوگاه تکریت ۱۱ مراسم اختتامیه هماییش سراسری آزادگان این ارودگاه با حضور سید ابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر و دیگر مسئولان استان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد برگزار شد . 
در ابتدای مراسم اختتامیه هشتمین همایش آزادگان اردوگاه تکریت 11 سید حسین سالاری, مسئول کمیته استقبال ضمن قدردانی و تشکر از حمایت مسئولان در برگزاری این همایش و ذکر خاطره ای از دوران اسارت خود به ارائه گزارشی از روند برگزاری هشتمین دوره همایش پرداخت. 
در ادامه عظیمی زاده, شهردار یزد دقایقی را به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه یزد بواسطه این همایش افتخار میزبانی از آزادگان عزیز را داشت, گفت: آزادگان اسوه صبر و ایثار و شهامت هستند و الگویی مناسب برای جامعه و خصوصا مسئولین می باشند. شهردار یزد اظهار امیدواری کرد که مهمانان این همایش با خاطراتی خوش سفر خود را به یزد پایان دهند.
همچنین سید ابوالفضل موسوی, ضمن سخنرانی از زحمات خانواده های آزادگان عزیز قدردانی و ارزوی صبر برای این عزیزان و سلامتی برای دوستان آزاده کرد. 
در حاشیه صحبت های موسوی آزاده ای اجازه صحبت خواست و مسائل مربوط به احقاق حقوق آزادگان را مطرح کرد. موسوی ضمن تایید صحبت های این آزاده, قول مساعدت و همکاری داد. 
در این مراسم همچنین با اهدای لوح تقدیر به مسئولان استان یزد از زحماتی که در برگزاری هر چه باشگوهتر این مراسم کشیدند تقدیر و تشکر شد . 
اجرای سرود، نمایش، نورافشانی و ... از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه هشتمین همایش آزادگان تکریت 11 بود.

تصاویر را در این لینک بر روی سایت یزد فردا میتوانید مشاهده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۷
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی