وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده

در ششمین روز از هفته نیروی انتظامی که به نام «پلیس، تلاش جهادی، ایثار وشهادت» نامگذاری شده بود اعضای موسسه فرهنگی پیام آزادگان یزد باهدف تجلیل از ازآزادگان نیروی انتظامی با فرماندهی این نیرو دیدار کردند.

در این دیدار که  تعدادی از اعضای  موسسه حضور داشتند سردار بهدانی فر فرماندهی فراجا در سخنانی نقش آزادگان در اسارت و همچنین در هشت سال دفاع مقدس را بی بدلیل برشمرد و افزود: عظم راسخ این عزیزان پس از بازگشت به میهن اسلامی و تلاش برای آبادانی و سربلندی و بازسازی کشور ستودنی است. آزادگان و خانواده هایشان در حوزه علمی، فرهنگی، ورزشی و... خوش درخشیدند.

در ادامه محسن زارع زاده به نمایندگی از آزادگان استان با تقدیر وتشکر از نیروی انتظامی خصوصا فرماندهی آن گفت: آرامش وامنیت استان بخش اعظمی از آن مدیون از خودگذشتکی نیروهای جان برکف نیروی انتظامی است.

در ادامه برادرآزاده  جدی از آزادگان نیروی انتظامی و سید حسین سالاری به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداختند.

در خاتمه ازسوی موسسه فرهنگی پیام ازادگان با تقدیم دسته گل از خدمات فراجا قدردانی بعمل امد واز ازادگان نیروی انتظامی با تقدیم هدایای تجلیل شد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۳
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی