وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۷ ، ۰۷:۴۲
نویسنده:سید حسین سالاری

جلسه‌ای با حضور جمعی از آزادگان تکریت 11 یزد و نویسنده آثار دفاع مقدس برادر مصطفی زمانی فر در خصوص چاپ کتاب فرهنگنامه و اقدامات اسرای یزدی اردگاه مفقودین و مخوف تکریت11 برگزار شد.

در این جلسه که مورخ 19/7/97 در محل مجتمع آموزشی ملاصداری یزد برگزار شد، برادر شفیعی با بیان اینکه ثمره یک سال نشست ماهیانه برادران آزاده که بصورت دوره ای در منزل آزادگان تکریت 11 برگزار می‌شود علاوه بر همدلی و جویای احوال یکدیگر بودن و تلاش در جهت رفع مشکلات پیش روی برادران پیشنهادهای سازنده زیادی از سوی دوستان شده که در دستور کار قرار گرفته است

وی در ادامه اظهار داشت : یکی از پیشنهادهای مطرح شده، چاپ مجموعه فرهنگنامه و خاطرات آزادگان تکریت 11یزد می‌باشد که در تلاش برای ماندگار شدن اثری ارزشمند و حتی قابل استفاده در مراکز دانشگاهی باشد.

در ادامه برادر زمانی فر نویسنده آثار دفاع مقدس و نیز کتاب سالار تکریت، با بیان اینکه کار باید با دقت و ظرافت خوبی انجام شود گفت: برای پیشبرد کار پیشنهاد میشود کلیه امور از گرفتن مصاحبه تا چاپ بعهده خودتان باشد که با برنامه ریزی نسبت به دعوت از اعضا اقدام کرده و سپس به پیاده سازی و ویراستاری و طرح روی جلد و چاپ با هزینه شخصی خود دوستان می پردازم.

وی افزود:  میتوان با استفاده از ظرفیتهای دستگاههای حمایتی اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و بنیاد شهید مقداری از هزینه ها را سرشکن کرد ودر هرصورت  باعث افتخارمن است درحد توان کار را آنطور که مد نظر شما دوستان است بنحو احسن انجام دهم.

گفتنی است در نهایت تصمیم بر آن شد که ریز قیمتها به آقای شفیعی ارائه شده تا در جلسه ماهیانه که اکثر آزادگان حضور دارند تصمیم گیری نهایی صورت پذیرد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۷ ، ۱۳:۱۱
نویسنده:سید حسین سالاری

کتاب «سالار تکریت» منتشر شد؛

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۹ ق.ظ

خاطرات تلخ و شیرین یک جوان 18 ساله یزدی از روزهای اسارت


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۷ ، ۰۹:۲۹
نویسنده:سید حسین سالاری