وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده

۵۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

عکس های دوستانه بخش دوم

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ب.ظ
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۳۳
نویسنده:سید حسین سالاری

کویر یزد میزبان آزادگان تکریت 11

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ب.ظ

به نقل از یزد فردا: شرکت کنندگان در هشتمین همایش آزادگان اردوگاه تکریت 11 عصر دومین روز حضور خود در یزد را به کویرنوردی رفتند. در برنامه این همایش که به منظور تجلیل از اسرای یکی از مخوف ترین اردوگاه های عراق و با حضور آزادگان و خانواده های ایشان برگزار می شود, بازدید آزادگان از جاذبه های گردشگری یزد هم در نظر گرفته شده است. به همین جهت کویر زیبای استان پذیرای آزادگان تکریت 11 بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۰۰
نویسنده:سید حسین سالاری

خاطراتی که در یزد ماندگار شد

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ب.ظ

گزارش تصویری یزد فردا را از هشتمین همایش سراسری آزادگان تکریت 11 را میتوانید در این لینک مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۵۳
نویسنده:سید حسین سالاری

چشمها و اشکها و خاطره ها+ گزارش تصویری

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ب.ظ

به نقل از یزد فردا :  یکی از برنامه های جانبی هشتمین همایش آزادگان تکریت 11 در یزد اجرای نمایشنامه با مضمون خاطرات اسارت بود.

این مطلب را در این لینک میتوانید مشاهده کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۹
نویسنده:سید حسین سالاری

به نقل از یزد فردا: هشتمین همایش آزادگان مفقود اردوگاه تکریت 11 با حضور جمعی از مسئولیت استان و جمع کثیری از ازادگان این اردوگاه در یزد برگزار شد 

در ۵ شهریور ماه سالروز آزادی آزادگان اردوگاه تکریت ۱۱ مراسم اختتامیه هماییش سراسری آزادگان این ارودگاه با حضور سید ابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر و دیگر مسئولان استان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد برگزار شد . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۶
نویسنده:سید حسین سالاری

آزادگان سفیران این انقلاب هستند

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۴ ب.ظ

به نقل از یزد فردا : آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در مراسم افتتاحیه هشتمین همایش آزادگان اردوگاه تکریت ۱۱ در ابتدا با ذکر خاطره ای از دوران دفاع مقدس و آزادگان اظهار داشت: دشمن از طریق سرگرم کردن جامعه به مسائل دنیوی و پرداختن به لهو و لعب باعث غفلت مردم شده و همچنین از راه اشاعه فساد و فحشا و تبلیغ بی حجابی موجب غفلت جوانان این سرزمین می شوند، غفلتی که امروزه کشورهای مسلمان گرفتار آن شده اند. 

وی در ادامه فضای مجازی را یکی از توطئه های دشمن دانست که باعث دوری و از هم پاشیده شدن خانواده ها و در نتیجه کم شدن جمعیت اسلام و شیعه شده است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۴
نویسنده:سید حسین سالاری
به نقل از یزد فردا: سید حسین سالاری مسئول کمیته استقبال طی سخنرانی در مراسم افتتاحیه هشتمین همایش سراسری اردوگاه تکریت ۱۱ ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به میهمانان به ارائه گزارشی از روند برگزاری همایش پرداخت ، وی افزود با توجه به اینکه سال ۹۵ سال خوشامدگویی به استان یزد نامگذاری شده است مقدمات این همایش در بهمن ماه ۹۴ شروع شد و طی جلساتی  که با رئیس محترم بنیاد شهید و همچنین استاندار محترم داشتیم قول مساعت و همکاری دادند و با توجه به همکاری و همراهی که از طرف این عزیزان بعمل آمد برآن شدیم که هشتمین همایش سراسری آزادگان اردوگاه تکریت ۱۱ را هر چه با شکوه تر در یزد برگزار کنیم که امروز بحمدالله  این مهم به انجام رسیده و امیدواریم بتوانیم همایشی در خور شان دوستان آزاده برگزار کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۰
نویسنده:سید حسین سالاری

به نقل از یزد فردا:

 احمد ابراهیمی در مراسم افتتاحیه هشتمین همایش ازادگان اردگاه تکریت ۱۱ ضمن خیر مقدم به آزادگان که اسوه صبر و مقاومت هستند به ارائه گزارشی از آمار شهدا و آزادگان استان یزد پرداخت وی در ادمه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد یزد به خود می بالد که در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، معنوی و علمی که درالعلم ،دارالعباده و حسینیه ایران نامگذاری شده است و علمای گرانقدری چون شهید محراب آیت الله صدوقی، فقیه خراسانی، عبدالکریم حائری و ... داشته است. 
ابراهیمی عنوان کرد: با تلاش های مستمر و پیگیریهای شما عزیزان در زمان های مختلف به ویژه زمان حال که بحث فضای مجازی و تهاجم فرهنگی وجود دارد نقش پر رنگ و همیشه در صحنه شما ثابت خواهد کرد که با این تهاجم مقابله خواهید کرد.
وی در پایان به ارائه گزارشی از روند برگزاری همایش و هم چنین قدردانی از تلاشهای عوامل برگزار کننده این همایش پرداخت و آرزوی سفری خوش برای آزادگان عزیزمان در یزد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۷
نویسنده:سید حسین سالاری
به نقل از یزد فردا : شرکت کنندگان در هشتمین همایش آزادگان اردوگاه تکریت 11 در آخرین روز این همایش با حضور در خلدبرین یزد نسبت به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کردند.

در این مراسم که با حضور آزادگان و خانواده های ایشان برگزار شد، ضمن زیارت قبور شهدا و ذکر فاتحه، مداحان اهل بیت نیز به این محفل انس رنگ و بوی دیگری دادند.
گفتنی است با حضور آزادگان بر مزار شهدای یزد، پرونده هشتمین همایش آزادگان تکریت 11 نیز بسته شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۴
نویسنده:سید حسین سالاری

به نقل از یزد فردا : یکی از مهمترین برنامه های جانبی هشتمین همایش آزادگان تکریت 11 در یزد حضور در میدان امیر چخماق و بازسازی  صحنه های از زمان اسارت بود 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۶
نویسنده:سید حسین سالاری

عکس های دوستانه

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ب.ظ

عکس های دوستانه که در زمان برنامه های همایش توسط همکاران روابط مومی گرفته شده است، به مرور با بهترین کیفیت قرار میگیرد.

دوستان برای دریافت عکس های کافی است بعد از کلیک کردن بر روی عکس مورد نظر گزینه دریافت را انتخاب کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۴۸
نویسنده:سید حسین سالاری

در لینک زیر میتوانید مطلب وبلاگ رسمی آزادگان یازده تکریت را مطالعه کنید.

هشتمین همایش را باید یک همایش رویایی نامید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۳۴
نویسنده:سید حسین سالاری

شرکت کنندگان در هشتمین همایش آزادگان اردوگاه تکریت 11 در آخرین روز این همایش با حضور در خلدبرین یزد نسبت به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کردند.
در این مراسم که با حضور آزادگان و خانواده های ایشان برگزار شد، ضمن زیارت قبور شهدا و ذکر فاتحه، مداحان اهل بیت نیز به این محفل انس رنگ و بوی دیگری دادند. در انتها با حضور جمعی از آزادگان بر سر مزار مرحوم فاضل یاد و خاطره این آزاده مرحوم گرامی داشته شد.
گفتنی است با حضور آزادگان بر مزار شهدای یزد، پرونده هشتمین همایش آزادگان تکریت 11 نیز بسته شد.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۵۴
نویسنده:سید حسین سالاری

به مناسبت ۵ شهریور ماه سالروز آزادی آزادگان اردوگاه تکریت ۱۱، شب گذشته مراسم اختتامیه هماییش سراسری آزادگان این ارودگاه با حضور سید ابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر و دیگر مسئولان استان  در سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد برگزار شد .
در ابتدای مراسم اختتامیه هشتمین همایش آزادگان اردوگاه تکریت 11 سید حسین سالاری, مسئول کمیته استقبال ضمن قدردانی و تشکر از حمایت مسئولان در برگزاری این همایش و ذکر خاطره ای از دوران اسارت خود به ارائه گزارشی از روند برگزاری هشتمین دوره همایش پرداخت.
در ادامه  عظیمی زاده, شهردار یزد دقایقی را به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه یزد بواسطه این همایش افتخار میزبانی از آزادگان عزیز را داشت, گفت: آزادگان اسوه صبر و ایثار و شهامت هستند و الگویی مناسب برای جامعه و خصوصا مسئولین می باشند. شهردار یزد اظهار امیدواری کرد که مهمانان این همایش با خاطراتی خوش سفر خود را به یزد پایان دهند.
همچنین  سید ابوالفضل موسوی, ضمن سخنرانی از زحمات خانواده های آزادگان عزیز قدردانی و ارزوی صبر برای این عزیزان و سلامتی برای دوستان آزاده کرد.
در حاشیه صحبت های موسوی آزاده ای اجازه صحبت خواست و مسائل مربوط به احقاق حقوق آزادگان را مطرح کرد. موسوی ضمن تایید صحبت های این آزاده, قول مساعدت و همکاری داد.
در این مراسم همچنین با اهدای لوح تقدیر به مسئولان استان یزد از زحماتی که در برگزاری هر چه باشگوهتر این مراسم کشیدند تقدیر و تشکر شد .
اجرای سرود، نمایش، نورافشانی و ... از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه هشتمین همایش آزادگان تکریت 11 بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۰۹
نویسنده:سید حسین سالاری

شرکت کنندگان در هشتمین همایش سراسری تکریت 11 که در شهر یزد برگزار میگردید در برنامه یزدگردی شرکت نمودند. آزادگان و خانواده هایشان با شرکت در این برنامه از مکان های گردشگری از قبیل مسجد جامع، باغ دولت آباد، مجموعه امیرچخماق و مسجد روضه محمدیه بازدید نمودند. شرکت کنندگان در این برنامه پس از بازدید از مکان های مختلف با حضور در مجموعه امیرچخماق به تهیه سوغاتی و یادگار و تماشای تئاتر خیابانی پرداختند. سپس با حضور بر سر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۳۲
نویسنده:سید حسین سالاری

جمعی از آزادگان تکریت 11 و خانواده هایشان با شرکت در برنامه یزدگردی بر سر مرقد آیت الله صدوقی حضور یافته و با آرمان های ایشان تجدید میثاق نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۴۰
نویسنده:سید حسین سالاری

کویر یزد میزبان شرکت کنندگان همایش تکریت 11

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ب.ظ

شرکت کنندگان در هشتمین همایش آزادگان اردوگاه تکریت 11 عصر دومین روز حضور خود در یزد را به کویرنوردی رفتند. در برنامه این همایش که به منظور تجلیل از اسرای یکی از مخوف ترین اردوگاه های عراق و با حضور آزادگان و خانواده های ایشان برگزار می شود, بازدید آزادگان از جاذبه های گردشگری یزد هم در نظر گرفته شده است. به همین جهت کویر زیبای استان پذیرای آزادگان تکریت 11 بود.
در عصر چهارشنبه شرکت کنندگان این همایش در محل کمپ کویرنوردی باران حاضر شدند و در یک هوای مطبوع عصرگاهی از جاذبه های کویر لذت بردند. راهپیمایی در تپه های شنی, سافاری از جمله جاذبه های توریستی این کمپ بود و مورد استقبال آزادگان و خانواده هایشان قرار گرفت.
یکی از پرطرفدار ترین بخش های این سفر کویری, خوردن فالوده سنتی یزد بود. صفی طولانی برای دریافت فالوده تشکیل شد و مهمانان این همایش, فالوده خوری را تجربه ای کم نظیر و خوشمزه دانستند.
هرچند خورشید غروب کرده بود و مسئولین همایش از آزادگان و خانواده های آنها می خواستند سوار بر اتوبوس ها شوند, اما هنوز هیجان کویرنوردی در میان جمعیت موج میزد.
به نظر می رسید سادگی, شکیبایی, یکرنگی و مهربانی کویر آزادگان را شیفته خود کرده و به حال و هوای آنها نزدیک تر بود. کویر یزد میزبان دلنشینی برای مهمانان همایش تکریت 11 شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۹
نویسنده:سید حسین سالاری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۷
نویسنده:سید حسین سالاری
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۱۸
نویسنده:سید حسین سالاری

کویر یزد میزبان شرکت کنندگان همایش تکریت 11

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۴۵ ب.ظ

شرکت کنندگان در هشتمین همایش آزادگان اردوگاه تکریت 11 عصر دومین روز حضور خود در یزد را به کویرنوردی رفتند. در برنامه این همایش که به منظور تجلیل از اسرای یکی از مخوف ترین اردوگاه های عراق و با حضور آزادگان و خانواده های ایشان برگزار می شود, بازدید آزادگان از جاذبه های گردشگری یزد هم در نظر گرفته شده است. به همین جهت کویر زیبای استان پذیرای آزادگان تکریت 11 بود.

در عصر چهارشنبه شرکت کنندگان این همایش در محل کمپ کویرنوردی باران حاضر شدند و در یک هوای مطبوع عصرگاهی از جاذبه های کویر لذت بردند. راهپیمایی در تپه های شنی, سافاری از جمله جاذبه های توریستی این کمپ بود و مورد استقبال آزادگان و خانواده هایشان قرار گرفت.
یکی از پرطرفدار ترین بخش های این سفر کویری, خوردن فالوده سنتی یزد بود. صفی طولانی برای دریافت فالوده تشکیل شد و مهمانان این همایش, فالوده خوری را تجربه ای کم نظیر و خوشمزه دانستند.
هرچند خورشید غروب کرده بود و مسئولین همایش از آزادگان و خانواده های آنها می خواستند سوار بر اتوبوس ها شوند, اما هنوز هیجان کویرنوردی در میان جمعیت موج میزد.
به نظر می رسید سادگی, شکیبایی, یکرنگی و مهربانی کویر آزادگان را شیفته خود کرده و به حال و هوای آنها نزدیک تر بود. کویر یزد میزبان دلنشینی برای مهمانان همایش تکریت 11 شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۴۵
نویسنده:سید حسین سالاری