وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده

در نشستی که با حضور دکتر طالبی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و اعضای کمیته های برگزاری همایش در محل دبیرخانه همایش برگزار شد در ابتدا ضمن خوشامدگویی به ایشان با ارائه گزارشی به تشریح برنامه های این همایش پرداختند در ادامه این نشست طالبی ضمن تبریک مجدد سالروز ورود آزادگان و خدا قوت به اعضای کمیته برای برگزاری چنین همایش بزرگی در استان یزد ، گزارش های ارائه شده را حاکی از انسجام تیم برگزار کننده این مراسم دانست همچنین از میزبانی استان یزد از چنین نشستی ابراز خرسندی کرد و افزود با برنامه های خوبی که در این همایش تدارک دیده شده ان شالله خاطره خوبی برای آزادگان عزیزمان به جا می ماند.
طالبی در ادامه از برگزاری چنین همایشی که میتواند نمونه ای برای کارهای بزرگتر در استان و زمینه ای برای برگزاری برنامه های دیگر در عرصه های مختلف باشد ابراز امیدواری کرد.
وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از توانمندیهای ایثار گران در بخش های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ادامه داد اگر روحیه ایثار و شهادت این جمع، جنگ ۸ ساله رو اداره کرد با همین روحیه امروز میتواند در خدمت جامعه و کشور قرار گیرد.
ایشان در پایان برای اعضای برگزاری همایش و میزبانی هر چه بهتر استان یزد آرزوی موفقیت کرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی