وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده




برپایی جشن بزرگ خانوادگی آزادگان تکریت 11 همزمان با ولادت حضرت محمد(ص) در آذرماه

در هفتمین دورهمی آزادگان تکریت 11 یزد در سال جاری به منظور همدلی بیشتر آزادگان و خانواده های آنان، جشن بزرگ خانوادگی آزادگان تکریت 11 همزمان با ولادت حضرت محمد(ص) در آذرماه برگزار شود.

این جلسه که همزمان با شهادت دخت سه ساله امام حسین (ع) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و به دعوت برادر آزاده حاج احمد ملا صادقی و با حضور جمعی از آزادگان و فرزندان ذکور آنان در منطقه رکن آباد میبد (در فاصله55 کیلومتری از مرکز استان) برگزارشد، در ابتدا با تلاوت کلام الله مجید و ذکر مصیبت شهادت این دو بزرگوار توسط برادر آزاده علی اکبر شفیعی مراسم شروع شد.

برادر فخرابادی در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات جلسات قبلی ارائه داد و مقرر شد: ثبت سمن پیگیری شود و به منظور تعیین هیات موسس اعضا مدارک خود را هرچه سریع تر جهت اقدامات بعدی تحویل دهند.

در ادامه مقرر شد کتاب خاطرات آزادگان تکریت 11 یزد، از سوی زمانی فر نویسنده آثار دفاع مقدس نوشته و چاپ شود.

خاطرنشان می شود این نویسنده طی چند سال اخیر با جمع آوری خاطرات دوران حضور در جبهه و اسارت برادر آزاده «سید حسین سالاری» کتابی با عنوان «سالار تکریت» را به رشته تحریر در آورده که در ماه جاری به چاپ رسیده است.

گفتنی است جلسه با صرف شام و عکس یادگاری به پایان رسید.

 







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۸
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی