وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده


درآستانه ایام الله دهه فجر یازدهمین  دورهمی آزادگان تکریت 11 یزد با دعوت برادر ارجمند آزاده سرافراز علی شفیعی سه شنبه نهم بهمن ماه جاری برگزار شد.

این جلسه که همزمان با ایام فاطمیه و شهادت دخت رسول گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا و با حضور جمعی از آزادگان و فرزندان ذکور آنان در منطقه آزاد شهر یزد برگزارشد، در ابتدا با تلاوت کلام الله مجید و دعای توسل و ذکر مصیبت شهادت مظلومانه بی بی فاطمه زهرا توسط برادران آزاده علی اکبر شفیعی و اصغر خوش نیت در فضایی معنوی و گرامیداشت یاد و خاطره همرزمان شهیدمان و آزادگان شهید ومتوفی مراسم شروع شد.

برادر حسین حیدری در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسات قبلی ارائه کرد.

همچنین مقرر شد آقایان جلال فخر آبادی در خصوص پیگیری تشکیل سمن، سید حسین سالاری در خصوص چاپ کتاب خاطرات آزادگان تکریت11یزد و محمد رضا زارع عصمت آباد در خصوص همایش نهم که در شهر مقدس مشهد شرکت کرده، گزارشی مختصر ارائه کنند.

در ادامه سالاری ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از آن دسته از آزادگانی که در مورخ 4/11/97 دعوت حوزه هنری استان را اجابت کرده و در رونمایی از کتاب سالار تکریت شرکت نمودند گفت: براساس پیگیری های قبلی در خصوص چاپ کتاب مجموعه خاطرات آزادگا ن تکریت 11 یزد که بیش از 75 نفر آزاده میباشد انجام شده با نویسنده کتاب در خصوص بر آورد هزینه آن که بالغ بر 500 میلیون ریال میباشد جلساتی داشته ایم.

وی پیشنهاد کرد: برای کاهش هزینه ها چند تن از آزادگان با مدیرکل حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس سردار هدایتی گفتگو کرده تا حداقل در مصاحبه های دوستان و پیاده سازی در مراحل اولیه کمک شود.

در ادامه این جلسه برادر فخرآبادی با تشریح روند تشکیل سمن گفت: به خواست خدا کار در مراحل پایانی است که در این راستا از دوستانی که مدارک خود را کامل نکرده اند، هرچه سریع تر نسبت به ارسال مدارک اقدام تا انشالله در جلسه بعدی گزارش کامل ارائه کنم.

برادر محمد رضا زارع نیز با بیان اینکه توفیق زیارت امام هشتم نصیب ما شد و در همایش هم شرکت نمودیم بیان کرد: آزادگان مشهدی زحمت زیادی کشیده بودند، دو کتاب رونمایی شد که جای مطرح شدن کتاب سالار تکریت خالی بود.

سپس دیگر آزادگان با تشکر از آقای شفیعی به میزبانی جلسه به ارائه نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

خاطرنشان می شود در پایان جلسه، برادر حیدری به جمع بندی مطالب پرداخت که اهم این موارد به شرح زیر می باشد:

-         آقایان سالاری و فخرآبادی در خصوص چاپ کتاب با مدیر کل حفظ آثارو ارزشهای دفاع مقدس پیگیری لازم بعمل آورند.

-         جلسات در یکی از سه شنبه‌های هر ماه و با تلاوت دعای توسل شروع شود و نهایتا دو ساعت بیشتر نباشد تا آزادگان شهرستانی هم بتوانند در مراسم شرکت کنند.

-         در بین فرزندان آزادگانی که مدرک کارشناسی ارشد در رشته نرم افزار و سخت افزار با معدل 17 و در دانشگاه دولتی دارند به برادر شفیعی معرفی شوند تا نسبت به استخدام آنان پیگیری لازم بعمل آید.

گفتنی است جلسه با صرف شام و عکس یادگاری به پایان رسید.







 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۰
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی