وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده



کتاب  «مجموعه خاطرات آزادگان تکریت 11»  منتشر می شود

کتابی پیرامون «مجموعه خاطرات آزادگان تکریت 11» به قلم «مصطفی زمانی فر» نویسنده آثار دفاع مقدس تالیف و منتشر خواهد شد.

در جلسه 27 بهمن ماه سال جاری در خصوص چاپ این کتاب در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بحث وتبادل نظر شد.

سیدحسین سالاری از آزادگان تکریت 11، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده یادآور شد: بنا به تصمیم آزادگان در دورهمی بهمن ماه، مقرر شد با آقای فخرابادی کار دنبال شود که این نشست پیرامون همین موضوع تشکیل شده است.

همچنین فخرآبادی در خصوص نحوه تحریر این کتاب تاکید کرد: نظر آزادگان تکریت 11 در رابطه با تهیه کتاب این است که دو سه صفحه از خاطرات آزادگان با تاریخچه و زندگی نامه هر یک از افراد جمع بندی و در قالب مجموعه خاطرات آزادگان تکریت 11 چاپ و منتشر شود.

زمانی فر نویسنده آثار دفاع مقدس نیز با انتقاد از این سبک نوشتاری اظهار کرد: این سبک نوشتاری جذابیت چندانی نداشته و ساده می باشد و چنین به نظر می‌رسد تاثیر گذاری لازم بر مخاطب نداشته باشد.

وی در ادامه پیشنهاد کرد: با تفکر و تهیه چارچوب مناسب جهت سمت‌دهی خاطرات با نظم خاص، به صورت داستانی نوشته شود؛ بنابراین ضرورت دارد در وهله اول مشخصات کامل آزادگان تکریت 11 یزد جمع آوری شود.

در نهایت پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد در اسرع وقت با ارسال فرم ثبت مشخصات نسبت به جمع آوری اطلاعات اولیه اقدام شود. سپس با انتخاب مکان مناسب و با دعوت از دوستان مصاحبه چندتن از ازادگان تهیه و نمونه کار و مبلغ پیشنهادی از سوی نویسنده این کتاب جهت ارائه در دورهمی آزادگان و تصمیم گیری نهایی ضورت گیرد.

لازم به ذکر است تعداد آزادگان تکریت 11 یزد 75 نفر بوده که 3 نفر از آنان به رحمت خدا رفته‌اند.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۵
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی