وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده


در روز ولادت حضرت زهرا(س) دوازدهمین دورهمی آزادگان تکریت 11 یزد با دعوت برادر ارجمند آزاده سرافراز محمدرضا دشتی سه شنبه هفتم اسفند ماه جاری برگزار شد.

این جلسه با حضور جمعی از آزادگان برگزارشد، در ابتدا با تلاوت کلام الله مجید و دعای توسل توسط برادر آزاده علی اکبر شفیعی در فضایی معنوی و گرامیداشت یاد و خاطره همرزمان و آزادگان شهید و متوفی مراسم آغاز شد.

برادر حسین حیدری در ابتدا گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسات قبلی ارائه کرد.

همچنین سید حسین سالاری ضمن عرض تبریک ولات حضرت زهرا (س)، در خصوص چاپ کتاب خاطرات آزادگان تکریت11یزد و جلسه با آقای زمانی فر نویسنده این کتاب توضیحاتی بیان کرد.

سالاری با تشکر از اهتمام دوستان به منظور شرکت از راه دور و نزدیک در این دورهمی گفت: جلسه‌ای با حضور آقایان فخرآبادی و زمانی فر در خصوص پیگیری موضوع و تسریع در این زمینه برگزار شد که پس از جمع بندی مقرر گردید پیشنهاد نویسنده کتاب در این جلسه مطرح و در صورت تایید اعضا، فرم مربوطه تکمیل و به صورت پایلوت چند صفحه کتاب آماده و نهایتا کار دنبال شود.

در این جلسه فرم ارائه شده توسط 34 نفر از آزادگان تکمیل و مقررشد آقای زمانی فر نمونه کار را در جلسه بعدی که در فروردین ماه سال 98 تشکیل خواهد شد تحویل دهد.

آقای فخرآبادی در ادامه این جلسه در خصوص سمن بیان کرد: مدارک لازم تحویل شده اما نواقصی دارد که در اسرع وقت به هیات موسس اعلام و کار نهایی می‌شود.

در ادامه هر یک از آزادگان به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

در ابتدا پیشنهاد شد دوستان آزاده ای که در مراسم‌ها حضور پیدا نمی کنند از سوی نمایندگانی با آنان دیدار و دلجویی بعمل آید و با هماهنگی قبلی یک جلسه هم در منزل آن دوستان دیدار کلی صورت پذیرد. بر همین اساس مقرر گردید آقایان علی اکبر شفیعی، رضا خبری، علی شفیعی، جلال فخرآبادی، سید حسین سالاری، محمد رضا زارع عصمت آباد، به عنوان نمایندگان جهت بررسی عدم حضور دوستان در مراسم‌ها پیگیری کنند.

همچنین بنا به پیشنهادی مبنی بر اینکه از هر شهرستان یک نفر به عنوان نماینده جهت پیگیری امور مشخص شود، آقای محمد رضا زارع عصمت آباد به عنوان نماینده شهرستان مهریز، آقای احمد ملاصادقی بعنوان نماینده میبد و اردکان، احمد جمالی به عنوان نماینده بافق و بهاباد و سید کاظم جعفری نماینده تفت تعیین شدند.

در پایان با توجه به مشکل حضور بعضی از آزادگان برای شرکت در دورهمی های سه شنبه پیشنهاد شد جلسات منبعد چهارشنبه شب ها برگزار شود که به تایید همه اعضا رسید.  

گفتنی است جلسه با صرف شام و عکس یادگاری به پایان رسید.

 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۹
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی