وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده

تلخ و شیرین های اسارت در مخوف ترین اردوگاه های بعثی عراق،  از زبان آزادگان

«مطصفی زمانی‌فر» پژوهشگر و نویسنده آثار دفاع مقدس، از خلق اثری خبر داد که قرار است با همکاری آزادگان تکریت 11 و برنامه ریزی دقیق و داشتن جنبه بین المللی رقم خورده و ماندگار شود.

وی در نخستین دورهمی آزادگان تکریت11 یزد در سال 98 که مصادف با شب ولادت جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس مورخ بیستم فروردین ماه و به دعوت برادر آزاده مهدی باقری فهرجی برگزار گردید، ضمن بیان این تصمیم خطاب به  جمعی از آزادگان و فرزندان ذکور آنان افزود: این اثر لوح زرینی ماندگار از وجود موثر شما آزادگانی است که در مخوف ترین اردوگاههای دشمن بعثی حضور داشته اید.

زمانی فر که پیش‌تر، خاطرات آزاده «سیدحسین سالاری» را به رشته تحریر درآورد و مورد استقبال عموم قرار گرفت، در این باره گفت: کتاب سالار تکریت که با تلاش و پیگیری برادر سیدحسین سالاری توسط انتشارات سوره چاپ ومنتشر شد، از سوی مشتاقان مطالعه و علاقمندان آثار دفاع مقدس مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

وی افزود: براساس خبرهای حاصله، این کتاب در بیرون از مرزهای ایران اسلامی هم مورد استقبال عموم قرار گرفته و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

گفتنی است در ادامه این دورهمی که در خانه بوم گردی کدخدا در روستای توریستی فهرج (در فاصله15 کیلومتری از مرکز استان) برگزارشد، در خصوص تدوین چاپ کتاب خاطرات آزادگان تکریت 11یزد، بحث و تبادل نظر شد، بر همین اساس پس از ارائه نقطه نظرات، مقرر گردید با همت آزادگان مربوطه نسبت به ثبت خاطرات اقدام شود و تا 26 مرداد سال جاری بخش قابل توجهی از این اثر، به نتیجه برسد.

خاطرنشان می شود در ادامه این جلسه همچنین در خصوص کمک به سیل زدگان نیز مباحثی مطرح شد که در نهایت مقرر شد در اسرع وقت از سوی آقای شفیعی شماره حسابی در این راستا اعلام و نسبت به جمع آوری کمک به هموطنان اقدام شود.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه، تصمیم بر آن شد کمیته های بازدید از منزل آزادگانی که به هر عنوان در جلسه حاضر نمی‌شوند با پیگیری برادر خبری و فخرآبادی فعال و جلسه بعد گزارش مربوطه ارائه گردد.

 

در پایان لازم به ذکر است این مراسم با مولودی خوانی برادر آزاده «اصغر خوش نیت» با صرف شام و عکس یادگاری در ساعت 24 برگزار شد که شب خاطره انگیزی را برای دوستان آزاده در این دورهمی رقم زد.




 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۴
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی