وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده

جانبازان، نماد و تجسم واقعی شجاعت و فرزانگی هستند

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵ ق.ظ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مراسم تجلیل از جانبازان این اداره کل:

امنیت و آرامش ایران اسلامی  مرهون از خودگذشتگی و فداکاری  ایثاگران و جانبازان است



به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز، از جانبازان اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان یزد تجلیل شد.




مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم که با حضور امام جمعه بخش مرکزی یزد، ، مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و کارکنان این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز به ویژه به جانبازان حاضر در جلسه، بر لزوم بزرگداشت هر چه باشکوه تر این روز تاکید کرد و گفت: جانبازان نماد و تجسم واقعی شجاعت و فرزانگی بوده و هستند.

«محمد حسین ریاحی» افزود: ایران اسلامی امنیت و آرامش امروز خود را مدیون از خودگذشتی و فداکاری شهدا، آزادگان و جانبازان می‌داند و این ایثار جای تقدیر دارد.

در ادامه این مراسم، «آیت الله سید محمد کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی یزد به جایگاه حساس و وظایف مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره و اظهار کرد: وظیفه این اداره کل تقویت اعتماد عمومی در بین مردم است که این مهم، در پرتو ایجاد و حفظ اشتغال موجود در جامعه به وجود می آید.

وی با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال رونق تولید نامگذاری شده است گفت: کشور آنچنان باید از لحاظ اقتصادی پیشرفت کند تا به استقلال رسیده و به کشورهای دیگر محتاج نباشد.

آیت الله مدرسی یکی از وظایف این اداره کل را اشتغال آفرینی دانست و بیان کرد: اشتغال آفرینی مانع فساد، کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ضریب امنیت در جامعه می شود  و جوانان را از تباهی و انحرافات اجتماعی نجات می‌دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم از «سیدحسین سالاری» قائم مقام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، «محمدجواد حیدری» مدیر روابط کار اداره کل، «احمد مطهری» رئیس اداره شهرستان تفت، «سیدحسین هاشمی» ذیحساب اداره کل، «یداالله بقایی» از کارکنان اداره شهرستان میبد، «محمدحسین اکبریان» کارشناس اداره شهرستان اردکان، «حسین زارعیان» از کارکنان اداره کل و «حسن شریف زاده» از کارکنان اداره شهرستان ابرکوه که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس می باشند، با اهداء لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۶
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی