وبلاگ آزادگان تکریت یازده

آزادگان تکریت یازده

انسجام و همدلی کلیدحل مشکلات آزادگان

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۴۹ ق.ظ


بافقی‌ها؛ میزبان سومین دورهمی آزادگان تکریت 11 یزد

در سومین دورهمی آزادگان تکریت 11 یزد در سال جاری که با حضور جمعی از آزادگان و فرزندان ذکور آنان در منزل آزاده بافقی (در فاصله100 کیلومتری از مرکز استان) برگزارشد، مسائل و مشکلات آزادگان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


در این جلسه که در 22 خردادماه جاری به دعوت برادر آزاده غنی‌پور تشکیل شد، «حسین حیدری» از آزادگان هشت سال دفاع مقدس، ضمن قدردانی از میزبان، به سفر زیارتی 16 نفر از آزادگان که برای سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع) ثبت نام کرده بودند، اشاره و بیان کرد: این آزادگان، در ماه مبارک رمضان عازم مشهد مقدس شده و دعاگوی دوستان آزاده بوده اند.

 در ادامه در راستای کمک به سیل‌زدگان با یاری برادر «علی شفیعی»، مبلغ 30 میلیون ریال کمک از دوستان جمع آوری و به حساب هلال احمر واریز شد.

در بخش دیگری از این دورهمی، از آزادگان درخواست شد: با توجه به اینکه بنیاد شهید در راستای برنامه‌ریزی مربوط به سالگرد ورود آزادگان چند تن از برادران آزاده تکریت 11 را به عنوان نماینده آزادگان استان در جلسه دعوت می‌کند، دوستان نقطه نظرات خود را جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن این برنامه‌ها ارائه دهند تا در جلسه استانی گرامیداشت سالگرد مطرح شود.

در ادامه این مراسم، برادر «سیدحسین سالاری» در خصوص چاپ کتاب خاطرات آزادگان، به ارائه گزارش اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: ضمن تشکر از حضور دوستان در دورهمی و سپاس از آقای غنی‌پور از میزبانی مراسم، در مورد کتاب مذکور، با پیگیری بعمل آمده قرارداد تدوین کتاب آماده شده که برای حضار توسط برادر «محمدامین قاسمی» قرائت و در صورت موافقت بین طرفین امضا و کار دنبال می‌شود.

گفتنی است مباحث و پیشنهادات مطرح شده در این دورهمی، تشکیل صندوق قرض الحسنه وپیگیری وام جهت سفر به عتبات عالیات و حضور آزادگان تکریتی در بازدید بنیاد شهید از منزل آزادگانی که تاکنون در دورهمی ماهیانه شرکت نکرده اند، می باشد.

تشکیل کمیته اشتغال برای پیگیری اشتغال فرزندان بیکار آزاده و حضور خانواده‌های آزادگان در دورهمی حتی المقدور دو برنامه در سال از دیگر پیشنهادات مطرح شده می باشد.

لازم به ذکر است این مراسم در ساعت 24 با ذکر صلوات، پذیرایی و صرف شام به پایان رسید.



\


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۷
نویسنده:سید حسین سالاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی